1 Aralık 2014 Pazartesi

biliyorum.

uzun süredir yaptıklarımı buraya aktarmıyorum.

keşke elastik bir jel yapı dolgu malzemesi olarak kullanılabilse. acaba nedir?
bu jel sıvı oranı yüksek diye mi böyle?
bazen de katılaşmasını istediğimde şoklasam sertleşse. sonra ısıtsam gevşese. oy oy.
güneş ışığını depolayabilse. yansıtabilse.

iskelet, file, jel

kalıp yapıp jeli döküyor muyum?
yoksa gererek açıyor boşluk mu yaratıyorum? o zaman zarımsı birşey mi bu :/ zar çok yüzeysel ve iki boyutlu kalıyor ama.
peki ya inflatable sistemler?


vazgeçmek istemediğim söylemlerim: böcek de olsa kit(kurulmalı) de olsa.

dönüşebilir (müdaheleye açık), kalkabilir. (izi kalır)
mekanlar geçici, değişebilir.
performans gereksinimlere göre özellik yüklenen herşeyi ekleyebilme potansiyelli.
diretmeye, tekelciliğe karşı. bu yüzden halka istediği şeyi ekleyebileceği bir altlık veriyor aslında.


bir yanda sürekli sabit. aynı birimlerin tekrarından oluşan bi sistem. her birim her şeye cevap veriyor güya.

bir yanda da birkaç birimin büyüyüp, birbiriyle çarpıştığı yerlerde yeni birimlerin oluştuğu bir sistem.


LAN, zoru seçiyorum be. sonu nereye varırsa varsın. gritli takılıp çıkarılmalı sistemi hep yaptılar, yapacaklar. ben de istesem her zaman yapabilirim. sie.
lakin ondaki kit duygusu ve pratizismden payımı alsın böceklerim.

nasıl büyüyor bunlar? nasıl bunlar?

Şİİİ.. böcek olduklarını kimse bilmeyecek..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder